Mange skrev:Hej Ingo, Ring till Andrew på Set Enginering han kan rekommendera vilka toppar du skall använda.
Dom byggde min "Truck motor" Windsor 408. Funkar kanon.
MVH Mange
Mange skrev:Hej Ingo, Ring till Andrew på Set Enginering han kan rekommendera vilka toppar du skall använda.
MVH Mange
Ingo skrev:Mange skrev:Hej Ingo, Ring till Andrew på Set Enginering han kan rekommendera vilka toppar du skall använda.
MVH Mange
Blev tipsad om edelbrock toppar.
23000 plus frakt...
har för mig att dom finns på summit .
ska ta och räkna själv och se vad min soeedshop kan göra för pris,tycker priset var i överkant..
dvil skrev:Hei,
Søk på nettet etter Dan Jones og Cleveland eller 351C. Dan er regnet som den store guruen når det gjelder Cleveland, og han har skrevet mange artikler/innlegg på nettet. Et par eksempler finns her:
http://www.carmemories.com/cgi-bin/test ... bmitter=21
FastCat skrev:Ingo skrev:Mange skrev:Hej Ingo, Ring till Andrew på Set Enginering han kan rekommendera vilka toppar du skall använda.
MVH Mange
23000 plus frakt...
ska ta och räkna själv och se vad min soeedshop kan göra för pris,tycker priset var i överkant..
Jag köpte ett par 3V toppar från CHI, de flödar väldigt bra och är nog bland de bästa som går att skaffa idag. Edelbrock topparna flödar inte så värst mycket mer än orginaltoppar.
Kolla in www.chiheads.com
Ingo skrev:FastCat skrev:Ingo skrev:Mange skrev:Hej Ingo, Ring till Andrew på Set Enginering han kan rekommendera vilka toppar du skall använda.
MVH Mange
23000 plus frakt...
Jag köpte ett par 3V toppar från CHI, de flödar väldigt bra och är nog bland de bästa som går att skaffa idag. Edelbrock topparna flödar inte så värst mycket mer än orginaltoppar.
Jo CHI verkar intressanta,men vilken modell verkar inte självklart...
FastCat skrev:Ingo skrev:FastCat skrev:Ingo skrev:Mange skrev:Hej Ingo, Ring till Andrew på Set Enginering han kan rekommendera vilka toppar du skall använda.
MVH Mange
23000 plus frakt...
Jo CHI verkar intressanta,men vilken modell verkar inte självklart...
Ring CHI och be att få prata med John och berätta vad du har för planer med din motor vilken typ av kam du tänker använda osv. Maila går oxå bra men man kan få vänta några dagar på svar. De brukar heller inte ha grejerna på hyllan eftersom kunden själv får välja volymen etc.
#1371 skrev:CHI 3v topparna Har ju varit med och skördat fina priser /HP etc på motorbyggar tävlingarna i usa i några år nu,om de var jeg eller nått.Per
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster