Pantera international???????!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Allt mellan himmel och jord...

Pantera international???????!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inläggav Leffe9188 » 09 05 17, 1:12

Måste bara fråga- Är det bara jag som undrar va f-n som händer, OM det händer nåt i PANTERA INTERNATIONAL CLUB ???????????
I dagsläget skulle jag inte ens våga överföra ens EN(1)svensk krona utan att riskera att den hamnar i fel händer." Den övertogs (köptes?) av en st George Pence !? Har inte sett rööööööööööööken av utannonserade KVARTALSUTGÅVOR since?
Så fort nån "vågat"kritiserat redaktionen i fråga ang tidningen i deras forum så har faan brutit lös.
E det nån mer en jag som skickat pengar till den här sk klubben??
Leffe
Leffe S
Användarvisningsbild
Leffe9188

Inläggav Yngve Pettersson » 09 05 17, 10:43

Tja
Jag har/är? medlem/prenumerant?, men gick med tidigare då tidningen fungerade och kom ut.
Har fått vad jag betalat för, det har inte kommit något ytterligare krav på inbetalning så jag kan inte påstå att jag blivit "blåst"
Läser fortfarande gamla nummer av tidningen med nöje.....
Hälsn. Yngve#2483
Yngve Pettersson
Kassör SDTK

Inläggav timsteren » 09 05 19, 19:49

Jeg er også medlem af Pantera International, og mens det vil være dejligt at få et blad hvert kvartal (især når man ser dem som var udgivet tidligere), så bruger jeg deres forum ret meget, så de penge jeg betaler betragter jeg som godt givet ud, til støtte for vedligholdelse og udviklingen af forumet.
Hilsner, Tim.
Användarvisningsbild
timsteren

PI......

Inläggav Egil Viddal » 09 05 19, 22:39

Jeg er også medlem. Fikk et klistremerke og et blad når jeg betalte 75 USD for 2 år siden. Har som mange andre medlemmer ikke mottatt flere blad eller krav om innbetaling av medlemskontigent etter dette. Har vel noen blad til gode hos PI......... :evil:

Men jeg er også medlem av forumet som hører til under PI og dette har vært til uvurderlig hjelp under restaureringsarbeidet av #6287.

Jeg har også fått mine rabatter hos PI motorsport - Det siste skulle bare mangle -jeg kjøpte jo bilen hos dem :!:

Uansett kommer jeg ikke til betale noe mer FØR jeg mottar mine blad....
Egil Viddal

Bergen
Användarvisningsbild
Egil Viddal

Återvänd till Allmänt