K: Spoiler köpes

Allt från bilar till delar. Köpa, byta och sälja.

K: Spoiler köpes

Inläggav Ingo » 08 04 09, 21:33

Är det någon som har en frontspoiler av orginaltyp till salu,eller känner till någon som har en form och kan gjuta av en till vettig kostnad?

Ingemar
Användarvisningsbild
Ingo

spoiler eller form

Inläggav Ingo » 08 10 14, 20:39

Finns ingen som har en lös spoiler som kan låna ut den som plugg heller?
Eller en form?
Eller tips på någon som en form?
eventuellt även intresserad av lilla spoilern till bakluckan,den som sitter i framkant..
Användarvisningsbild
Ingo

Re: spoiler eller form

Inläggav Kjelle » 08 10 14, 22:14

Ingo skrev:Finns ingen som har en lös spoiler som kan låna ut den som plugg heller?
Eller en form?
Jag har nån form av front spoiler liggande. beror ju på vad du söker för modell.

Eller tips på någon som en form?
eventuellt även intresserad av lilla spoilern till bakluckan,den som sitter i framkant..
Kjelle

Spoiler

Inläggav Leffe9188 » 08 10 15, 20:56

Tjena ! Har senare i vinter tänkt göra en plugg efter en orginal framspoiler, och blir den bra(vilket jag förutsätter :wink: )så gör jag några x-tra. Det är i alla fall min plan......
Leffe S
Användarvisningsbild
Leffe9188

Re: Spoiler

Inläggav Ingo » 08 10 15, 21:48

Leffe9188 skrev:Tjena ! Har senare i vinter tänkt göra en plugg efter en orginal framspoiler, och blir den bra(vilket jag förutsätter :wink: )så gör jag några x-tra. Det är i alla fall min plan......

Låter bra!!!.
Jag är definitivt intresserad när det ska gjutas upp...
Användarvisningsbild
Ingo

Re: Spoiler

Inläggav Lennart » 08 10 17, 18:29

Leffe9188 skrev:Tjena ! Har senare i vinter tänkt göra en plugg efter en orginal framspoiler, och blir den bra(vilket jag förutsätter :wink: )så gör jag några x-tra. Det är i alla fall min plan......

Hejsan svejsan! Lennart här,är helt klart intresserad också om du tänker göra en spoiler och vingen över bakrutan.Har själv gjutit en kaross till ett amatörbygge.Så hör gärna av dig tror det skulle passa vår -72.
Användarvisningsbild
Lennart

Återvänd till Köp och Sälj