Uppdatera hemsidan

Allt mellan himmel och jord...

Uppdatera hemsidan

Inläggav Leffe9188 » 13 10 30, 20:26

Någon som kan kan väl göra lite ändringar på hemsidans startsida. Ta bort sk "nyheter" och varför inte byta bild.Kanske lurar det någon att det är full aktivitet på vår klubbsajt...typ....
Leffe S
Användarvisningsbild
Leffe9188

Re: Uppdatera hemsidan

Inläggav Janne » 13 11 01, 9:02

Trycker på "gilla" knappen.
Janne B #6134
Användarvisningsbild
Janne

Inläggav Ingo » 13 11 03, 11:01

Jo precis,och dessutom skulle döda länkar plockas bort,och kanske lite nya läggas till.
listan på prylar som passar från andra bilar skulle också behöva uppdateras.
Användarvisningsbild
Ingo

Inläggav hif » 13 11 04, 0:05

Hej!
Roligt att ni tycker det först nu....
När jag erbjöd mig ideellt att förnya hemsidan så bad jag om att få hjälp med att hålla den uppdaterad med nyheter,klubbträffar etc.
Jag har inte fått mer än två mail och det senaste idag på hela tiden!!
Man diskuterar vissa saker här på forumet som definitivt kunde skickas till mig och som jag då kunde lagt upp istället för att jag ska leta överallt själv om info.
Så när jag slutade uppdatera i mars typ då kom inga gensvar ( som jag hade hoppats på) och det visar hur intresserade vi är av att ha en hemsida!
Jag har haft mer kontakt med andra De Tomaso medlemmar utanför Sverige än från er medlemmar här hemma och det säger väl allt om intresset???
Charles McCall skickade ett mail till mig idag och den länken finns på hemsidan,kolla in och anmäl er gärna!
Med vänlig hälsning
Niklas Ohlsson
Användarvisningsbild
hif

Inläggav Ingo » 13 11 04, 17:43

Tja jag visste då inte att det var du som höll i hemsidan nu.
Vi har diskuterat den tidigare flera medlemmar och var nog ingen av dom som heller visste vem som höll i sidan nu.
Att inget händer med förstasidan blir liksom en självuppfyllande profetia att sidan kommer att avstanna.
Aktiviteter drar till sig fler aktiviteter.
Användarvisningsbild
Ingo

Inläggav Guson » 13 11 04, 23:18

Hej!

Jag höll i uppdateringarna tidigare men det var inte jag som satte upp och designade hemsidan när den startades. Designen gjordes av en fd medlem som aldrig kom till skott med Panteraköpet och gick ur klubben efter några år. När Niklas tog över gjorde han en total remake av utseendet men sen dess har det som sagt inte hänt mycket mer än bildbyte på förstasidan. Jag vet inte vilken nivå av aktivitet medlemmarna väntar sig på hemsidan. Niklas lägger upp det han blir ombedd, om inte styrelsen skickar material så blir det inget och om ingen skickar nåt till styrelsen har vi inget att skicka. Vi har samma situation när vi skall fylla klubbtidningen, inte skickar medlemmarna in några artiklar spontant direkt. Korsreferensen har inte uppdaterats på länge men om ni har något nytt eller ser något som är galet är det bara att skicka till mig så fixar jag in det med hjälp av Niklas.

Hälsningar
Tomas
Tomas Gunnarsson
Guson
Ordförande SDTK

Inläggav hif » 13 11 04, 23:51

Hej!
Väldigt bra skrivet Tomas,det är där problemet är. Och jag förstår även problemet med klubbtidningen.
När tex ett Kinesiskt bolag skulle köpa upp De Tomaso,den infon fick jag via en annan bilklubb. Samma gäller våra klubbträffar/bilträffar , de får jag alltid av andra utifrån först.
Det är pinsamt att berätta, men vår uppdatering av hemsidan består av att andra klubbar och bilintresserade skickar material till mig eller informerar mig om vad som händer.....
Användarvisningsbild
hif

Inläggav Leffe9188 » 13 11 05, 1:12

Ahhh, mitt inlägg fick "nästan" det genomslaget jag önskade. Det var INTE meningen att klanka ned på webmastern, utan ett försök att få lite allmän snurr här. Du ska ha ett stort tack Niklas för att du åtagit dig att se över hemsidan. Kanske det kommer in lite användbart material nu som du kan lägga in. :mrgreen:
Leffe S
Användarvisningsbild
Leffe9188

Återvänd till Allmänt