In order to login you must be registered. Please be aware that to use most of the functions of this site you will need to register your details. The board administrator may also grant additional permissions to registered users. Please ensure you read any forum rules as you navigate around the board.
För att logga in så måste du vara registrerad. Registreringen tar bara någon minut men ger dig nya och utökade funktioner och möjligheter. Forumadministratören kan också ge extra behörigheter till registrerade användare. Försäkra dig om att du har läst och accepterat våra användarvillkor och vår integritetspolicy innan du registrerar dig. Försäkra dig om att du läst eventuella forumregler innan du skriver något.
Jo det blir lite konstigt. Vet någon klubb gjorde ett avancerat plastkort(var på tiden de flesta hade pappersmedlemskort) och så fick man ett klistermärke med olika färg att klistra på när det blev nytt år. Men var vi har rabatter bör kanske också skrivas in i medlemsbladet med jämna mellanrum...
Vi kommer skicka ut medlemskort för 2012, kommer bli av kreditkortstypen. Vill ju inte att Leffe ska skämmas
/Henke
Va bra Ska jag vara ärlig så är det nog bara på Hansen racing i Spånga jag utnyttjar det. Brukar få 10-15 % , bättre än ingenting Är osäker på hur det funkar hos deras återförsäljare...
Jag vette sjutton om klubbrabbeter följer med till Hansens återförsäljare? Jag har rejäl rabatt hos våran lokala,men det beror på att jag handlar så mycket av honom,men han ger tex rabatt till våran lokala corvetteklubb och andra lokala föreningar.. Är väl snarast andra prylar typ ,färg,inredningsmaterial ,däck o fälg som är intressant att veta var vi har rabatt..