Le Mans

Le Mans

Inläggav Janne » 13 12 21, 11:32

Jahapp! Så har vi anmält oss till Le Mans trippen i Frankrike, skall bli roligt. Speciellt att försöka göra sig förstådd he he.
Janne B #6134
Användarvisningsbild
Janne

Re: Le Mans

Inläggav Lennart » 13 12 24, 9:45

Ja ,vi har oxå anmält oss till Le Mans ,ska bli trevligt och få träffa dom som nu kommer. Hoppas vi blir många.
Lennart O Lotta
Användarvisningsbild
Lennart

Inläggav Janne » 14 04 23, 21:00

Jahapp! Nu har man handlat upp sig på en alkometer som man tydligen måste ha med sig i Frankrike när man är ute och kör. Biltema 199 bagis, hoppas dem inte har några krav på kvaliteten :lol: . Var ute och tog årets första sväng med panteran idag. Blev i solskenet till Biltema i Uppsala för lite shopping. Blev lite bling till nya motorhuven som jag gjutit upp, blåeloxerade huvlås för att matcha färgen på bilen 8)
Janne B #6134
Användarvisningsbild
Janne

Inläggav Guson » 14 04 24, 9:12

Franska polisen lär inte jubla åt Biltemamätaren. De test man förväntas medföra skall vara märkta med ett franskt godkännande av något slag. Jag ser att man kan köpa engångstest i Sverige men jag måste kolla upp om de är godkända i Frankrike. Jag försökte handla alkotest på macken när jag var i Frankrike för två år sedan men de var slut där jag tankade. Jag antar att de har något bäst före-datum så man måste köpa nya varje gång man åker dit.
Tomas Gunnarsson
Guson
Ordförande SDTK

Återvänd till 2014