Hej på er
Vi är glada att så många valde att följa med oss på denna resa. Vi har fyllt upp rummen vi förbokat vilket är mer än jag hade vågat hoppas på. Vi blir 3 bilar från Norge, 2 bilar från Damnark och resterande från Sverige. Deltagarlistor kommer att sammanställas och skickas ut till alla som anmält sig.
Vi har fått lite frågor om biljetterna till SpaItalia. Med inbjudan fanns 2 olika beställningsblanketter, dessa måste alltså deltagarna själva fylla i efter önskemål och skicka in. Blanketterna finns även tidigare i denna tråd.
Blankett 1Ett paket som innehåller följande delar:
Inträde bägge dagarna för en De Tomaso och 2 passagerare
Middag med underhållning vid banan på lördag kväll
1 vaucher för 1 Scuderia session
ELLER 2 Grand Parade sessioner
Paketet kräver en initial betalning på €150 senast sista februari och resterande €175 innan första maj.
Blankett 2Här väljer man fritt mellan olika delar. Man kan köpa enbart inträde med eller utan bil, middagen på lördagkvällen, sessioner till olika event som Turist Rally, Scuderia, Grand Parade m.m
Priserna för dessa delar är beronde på om man betalar innan eller efter första april. Blanketterna bifogade i denna tråd och i inbjudan är för inbetalning innan första april.
De personer som jag pratat med gällande detta 5-6 personer kommer att köpa delarna separat istället för paketet och avstå middagen vid banan och iställat äta på hotellet i Vervier. De från styrelsen som åker med kommer beställa enligt bifogat formulär som vi fyllt i och skannat in som exempel på hur man kan beställa.
I vårat
exempel ingår:
Inträde lördag och söndag inklusive en italiensk bil
2 Grand Parade sessions, 1 per dag
Detta till en summa av €190
Vad de olika sessionerna innebär och annan info finner ni på SpaItalias sida:
http://www.spaitalia.be/en/2011features.htmlVärt att notera är att vissa sessioner kräver hjälm och att alla bilar som beträder banan måste klara en ljudgräns på 105db, detta står beskrivet på samma sida som ovan.
Mycket information, hoppas jag inte rört till det ytterligare. Har ni frågor så hör bara av er
/Henrik