Hjälp mig dela in landet!

Lägg förslag hur man kan förändra eller vidareutveckla forumet!

Hjälp mig dela in landet!

Inläggav Lars K » 08 04 20, 13:52

Hej,
ge mig förslag på hur vi kan dela in landet i olika regioner. Är det bra som det är eller?

Jag har själv inte klart för mig vilka aktiviteter som bör ligga under vilken region. Vad är Region Stockholm exempelvis?

HJÄLP!
Användarvisningsbild
Lars K

Inläggav Guson » 08 04 20, 16:19

Jag tycker det blivit lite överarbetat med indelningen. Götaland, Svealand, Norrland skulle räcka för mig.
Tomas Gunnarsson
Guson
Ordförande SDTK

Inläggav Lars K » 08 04 20, 16:32

Behövs det över huvudtaget en indelning likt det vi har idag? Eller det kanske blir smidigare och mera lättöverskådligt om allt ligger rakt under "Träffar"?

Kom med lite åsikter nu! :wink:

/Lasse
Användarvisningsbild
Lars K

Inläggav Guson » 08 04 20, 17:02

Jag tycker man kan lägga allt under en rubrik utan indelning. Lägg en tråd "Träffar 2008" överst som är sticky med alla träffar i datumordning. Den som lägger upp kalendern på hemsidan kan editera första inlägget i takt med att nya träffar kommer till. Nya träffar kan anmälas i tråden. Sedan kan man fritt lägga individuella trådar för varje träff i forumet. Låt alla trådar heta tex "YYMMDD träffnamn, ort". Gör en undermapp för varje utgånget kalenderår och flytta alla årets trådar dit vid årsskiftet.
Tomas Gunnarsson
Guson
Ordförande SDTK

Inläggav Yngve Pettersson » 08 04 20, 18:16

Guson skrev:Jag tycker man kan lägga allt under en rubrik utan indelning. Lägg en tråd "Träffar 2008" överst som är sticky med alla träffar i datumordning. Den som lägger upp kalendern på hemsidan kan editera första inlägget i takt med att nya träffar kommer till. Nya träffar kan anmälas i tråden. Sedan kan man fritt lägga individuella trådar för varje träff i forumet. Låt alla trådar heta tex "YYMMDD träffnamn, ort". Gör en undermapp för varje utgånget kalenderår och flytta alla årets trådar dit vid årsskiftet.

Nog med förslag, stöder ovan ingen långbänk.....Lasse
Hälsn. Yngve#2483
Yngve Pettersson
Kassör SDTK

Inläggav Lars K » 08 04 20, 18:28

Guson skrev:Jag tycker man kan lägga allt under en rubrik utan indelning. Lägg en tråd "Träffar 2008" överst som är sticky med alla träffar i datumordning. Den som lägger upp kalendern på hemsidan kan editera första inlägget i takt med att nya träffar kommer till. Nya träffar kan anmälas i tråden. Sedan kan man fritt lägga individuella trådar för varje träff i forumet. Låt alla trådar heta tex "YYMMDD träffnamn, ort". Gör en undermapp för varje utgånget kalenderår och flytta alla årets trådar dit vid årsskiftet.

Spikat! Har ändrat alla rubriker nu också. Pust.
Användarvisningsbild
Lars K

Återvänd till Om forumet