In order to login you must be registered. Please be aware that to use most of the functions of this site you will need to register your details. The board administrator may also grant additional permissions to registered users. Please ensure you read any forum rules as you navigate around the board.
För att logga in så måste du vara registrerad. Registreringen tar bara någon minut men ger dig nya och utökade funktioner och möjligheter. Forumadministratören kan också ge extra behörigheter till registrerade användare. Försäkra dig om att du har läst och accepterat våra användarvillkor och vår integritetspolicy innan du registrerar dig. Försäkra dig om att du läst eventuella forumregler innan du skriver något.
Nä nä, men besökte deras hemsida lite då och då av nyfikenhet och kunde ínte låta bli att obsevera att det inte hände mycket....då fick jag reda på "nyheten"att det i år var inställt pga för få anmälda. Kanske webmastern på SDK ska sudda lite i årets "aktivitetskalender"
Vi får väl ordna vårat eget run, kan det vara något? Fast å andra sidan kan det kanske vara kul att ha kvar körkortet ett tag till. Men det är en lockande tanke.
Bara det inte blir före den 31/5-08 Får inte köra förän då.....Drog på mej en eller närmare bestämt två stokar för drygt 2 veckor sen. GRATTIS MEJ !!!! Medelåldern ligger på ca 75 år för den typen av händelser och jag fyllde 43 2 dar efter. Jag hade en j-a tur sa läkaren,dvs jag klarade mej bra jämfört med de flesta andra som råkar ut för liknande. PUH !!!
Vi har ju ett tillfälle att resa norrut i sommar, race mellan kamerastolparna i så fall, skämt åsido ryktet går nog fort till de blåvita om ett antal högljudda fordon på väg norrut, vi får rejsa på avlysta banor för säkerhets skull.
Krya på dig Leffe se till att du får vara med oss ett bra tag till.........
Fy f-n Leffe, det låter som det var nära ögat! Hoppas du återhämtar dig i god tid till säsongen. Jag väntar in lite mer info om andra aktiviteter också så skall jag uppdatera kalendern på flera punkter samtidigt.
Usch Leffe.... Skont att hora att du ar pa battringsvagen. Forsok ta det lite coolt en stund... iaf till sommaren ar har och dom har sopat upp pa vagarna, ok.
Krya pa dig
Uffe o Tanya
Uffe II Larsson